Kompanija Logo je lansirala novu poslovnu aplikaciju TICKET, kao i unapređenu verziju IP telefonskog sistema CallCube. Oba softverska rešenja su kreirana za potrebe savremenog poslovanja, koje zahteva brzu razmenu informacija, unapređenje produktivnosti, kao i smanjenje troškova. CallCube je IP telefonska centrala, koju je razvio Logo tim inženjera za potrebe savremenog poslovanja. CallCube podržava sve napredne funkcionalnosti telefonskih centrala dostupnih na tržištu, integraciju sa naprednim softverskim alatima, povezivanje sa svim tipovima pristupnih linija telekom operatera i VoIP provajdera (TDM i IP/SIP). Ovaj integrisani telekomunikacioni sistem predstavlja „mozak“ sistema za prenos govora, informacija i poruka. Raspolaže širokom paletom funkcionalnosti kao što su: objedinjene komunikacije, umrežavanje sa udaljenim lokacijama putem Interneta, prosleđivanje govorne pošte na email, pristup govornoj pošti s računara, prijem i prosleđivanje fax poruka, snimanje i arhiviranje poziva, umrežavanje audio konferencije sa velikim brojem učesnika, integracija sa CRM i ERP rešenjima, raznovrsni izveštaji o pozivima, backup sistema, kao i mnoge druge, kojima se unapređuje interna i eksterna komunikacija...
Kompanija Logo je lansirala novu poslovnu aplikaciju TICKET, kao i unapređenu verziju IP telefonskog sistema CallCube. Oba softverska rešenja su kreirana za potrebe savremenog poslovanja, koje zahteva brzu razmenu informacija, unapređenje produktivnosti, kao i smanjenje troškova.
CallCube je IP telefonska centrala, koju je razvio Logo tim inženjera za potrebe savremenog poslovanja. CallCube podržava sve napredne funkcionalnosti telefonskih centrala dostupnih na tržištu, integraciju sa naprednim softverskim alatima, povezivanje sa svim tipovima pristupnih linija telekom operatera i VoIP provajdera (TDM i IP/SIP). Ovaj integrisani telekomunikacioni sistem predstavlja „mozak“ sistema za prenos govora, informacija i poruka. Raspolaže širokom paletom funkcionalnosti kao što su: objedinjene komunikacije, umrežavanje sa udaljenim lokacijama putem Interneta, prosleđivanje govorne pošte na email, pristup govornoj pošti s računara, prijem i prosleđivanje fax poruka, snimanje i arhiviranje poziva, umrežavanje audio konferencije sa velikim brojem učesnika, integracija sa CRM i ERP rešenjima, raznovrsni izveštaji o pozivima, backup sistema, kao i mnoge druge, kojima se unapređuje interna i eksterna komunikacija.
TICKET. je softversko rešenje koje implementira dobru poslovnu logiku. Ovom poslovnom aplikacijom je značajno olakšano raspoređivanje zadataka među zaposlenima i dodeljivanje odgovornosti za njihovo rešavanje, čime se povećava efikasnost u radu i smanjuju troškovi poslovanja. Osim toga, programski paket je namenjen praćenju prijava, molbi, zadataka i svih drugih zahteva koji dolaze od strane klijenata. Brzom reakcijom na zahteve klijenata i jednostavnom i brzom komunikacijom u rešavanju problema, postiže se bolja i brža usluga, a samim tim se povećava i broj zadovoljnih klijenata. Zato je TICKET. neophodan alat za sprovođenje strategije „Briga o korisniku“. Ovaj poslovni paket se lako proširuje i prilagođava potrebama i zahtevima budućih korisnika.
U okviru TICKET. poslovne aplikacije razvijen je modul koji se može povezati sa CallCube sistemom. Integracijom ova dva softverska rešenja unapređuje se kvalitet poslovanja, smanjuju troškovi, povećava protok informacija i postiže apsolutna tačnost prenosa informacija.